Megszűnő cégcsoporti flottakedvezmények: világos tájékoztatást kértünk a SZESZA vezetésétől
A MÁV Személyszállítási Zrt-nél dolgozó tagjaink jelezték szakszervezetünk felé, hogy a közelmúltban e-mailt kaptak "a MÁV Személyszállítási Zrt. Társasági digitalizáció megbízásából", melyben arról tájékoztatták őket, hogy a társaság telekommunikációs szerződésében rögzített keretösszeg kimerült, ezért az előfizetésekhez kapcsolódó cégcsoporti flottakedvezmények megszűntek.
A levél azonban - azon túl, hogy a flottán kívüli hívások, SMS küldések és adatforgalom korlátozására, nem munkához kapcsolódó használatának mellőzésére irányuló figyelemfelhívást tartalmaz - nem ad egyértelmű információt arra vonatkozóan, hogy az esetleges flottán kívüli hívások, SMS küldések és a limitet meghaladó adatforgalom milyen következményekkel jár a munkavállalókra nézve.
A fentiek miatt feltétlenül és egyértelműen tisztázásra szorul, hogy munkáltatónak NINCS szándékában
- bármilyen költség áthárítása a munkavállalókra olyan szolgáltatásokért, amit eddig korlátozás nélkül vehettek igénybe
- a híváslisták, adatforgalom elemzése, a kedvezményezett körön kívüli használat bármilyen formában történő szankcionálása
A hozzánk forduló munkavállalók természetesen bármilyen változást önmagában is sérelmesnek találnak, mert a munkáltató eddig évek óta kifejezetten bíztatta őket, hogy minél többen, akár családtagjaikkal lépjenek be a vállalati flottába, hiszen az korlátok nélküli és máshol nem elérhető jelentős kedvezményekkel jár.
Erre a munkavállalók így hosszú távon számítottak, és a továbbiakban is szeretnének élni vele.
Tagtársaink megnyugtatása érdekében VDSzSz Szolidaritás kérte, hogy a munkáltató adjon a fenti kérdésekre is kiterjedő világos tájékoztatást.
