Tulajdonosi döntésre megszűnik a MÁV-székház bérleti szerződése, a munkáltató ráfordult a költözés előkészítésére!
Május 6-val megszűnik a MÁV-Volán csoport székházának bérleti szerződése, ezzel kapcsolatban több rendelkezést is kiadott Pafféri Zoltán, a MÁV vezérigazgatója a Parkway Irodaházban dolgozó kollégák számára.
A Raiffeisen Ingatlan Alap, mint Bérbeadó és a MÁV Zrt., mint Bérlő között a Parkway Irodaházra és annak kapcsolódó területeire korábban kötött határozott időtartamú bérleti szerződés 2024. május 6-val lejár. A bérleti szerződés megszűnése miatt, valamint a tulajdonosi joggyakorló Építési és Közlekedési Minisztérium döntése értelmében az alábbiakat rendelte el Pafféri Zoltán:
2024. április 21. napjáig bezárólag valamennyi szervezet az általa kezelt ügyiratok leválogatását az alábbi
csoportosításban végezze el:
- előreláthatólag 2024.06.30-ig a napi munkavégzéshez szüksége ügyiratok,
- irattározásra előkészíthető lezárt vagy lezárható ügyiratok,
- folyamatban lévő (még nem lezárható) ügyek.
2024. április 21. napjáig bezárólag át kell tekinteni a pinceszinti raktárak, irattárak iratanyagát, a dokumentumok szétválogatására sort kell keríteni, illetve elő kell készíteni a selejtezhető, megsemmisíthető iratok selejtezését, valamint a raktárak kiürítését.
Mind a szétválogatáshoz, mind a selejtezéshez, megsemmisítéshez szükséges eszközöket és feltételeket a MÁV Zrt. biztosítani fogja, az ezzel kapcsolatos tájékoztatásra a következő hét folyamán kerül sor.
A munkavégzéshez nem szükséges személyes tárgyakat 2024.04.12. napjáig minden kollégának el kell szállítania az irodaházból.
A jövőbeli munkavégzés pontos helyéről, körülményeiről a munkavállalókat a későbbiekben tájékoztatja a munkáltató. A szakszervezetek részére április 3-án ad tájékoztatást a MÁV Zrt. vezetése!