Nálunk minden
a vasutasokról szól!

Október 5-én startol az Új Humán Telefonos Ügyfélszolgálat


Az új megoldásokkal lehetőség nyílik arra, hogy a munkavállalók azonnal, sorban állás nélkül, telefonon, az általános tájékoztatás mellett konkrét, egyedi, saját ügyekben is fordulhassanak az ügyfélszolgálathoz - tudatja a MÁV SZK Zrt.

Október 5-én startol az Új Humán Telefonos Ügyfélszolgálat

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. 2020. október 5-től a MÁV Zrt. és leányvállalatai valamennyi munkavállalója számára a jelenlegi lehetőségek mellett új, Humán Telefonos Ügyfélszolgálatot (HTÜ) vezet be.
A HTÜ biztosítja az ügyfélszolgálat gyors, egyszerű, telefonos elérhetőségét a MÁV-csoport munkavállalói számára.
Az új ügyfélkiszolgálási modell célja a rugalmas, nem helyhez kötött (lokációfüggetlen), elektronikusan támogatott ügyintézés, tágabb ügyfélfogadási időben. 

A telefonos elérhetőség lefedi a munkanap nagy részét, a Humán Telefonos Ügyfélszolgálat (HTÜ) munkatársai H-Cs: 07:00-18:00 óra között, P: 7:00-16:00 óráig elérhetőek a MÁV-csoport munkavállalói számára, ezen időszak előtt és után pedig visszahívás kérhető.
A telefonszám belföldön, a MÁV-csoporton belüli céges előfizetés, illetve a MÁV Családi Mobilflotta keretében díjmentesen hívható a nap bármely órájában. A HTÜ elérhetősége: +36 30 144 1000

A Humán Telefonos Ügyfélszolgálat bevezetésének további célja, hogy a telefonos és online ügyintézési csatornák kialakításával párhuzamosan minimalizálják a kizárólag személyes megjelenéssel intézhető ügyek körét - ezzel is hozzájárulva a munkavállalók kényelmének növeléséhez, utazási idejük csökkentéséhez.

A HTÜ az alábbi ügyekben, témakörökben vehető igénybe:

Általános tájékoztatás:
                • TB ellátások igénybevételéről;
                • javadalmazással kapcsolatos adatszolgáltatások módjáról;
                • nyugdíjazáshoz szükséges adatszolgáltatás módjáról;
                • munkavállalói törzsadat-kezelésről;
                • igazolások kiadásáról;
                • béren kívüli juttatásokkal kapcsolatos kérdésekről;
                • SZJA és járulékkedvezmények igénybevételéről;
                • menetkedvezmény igénylésről;
                • pótszabadságok igényléséről.

Egyéni - privát tájékoztatás:
                • elszámolt TB ellátásokról;
                • javadalmazással kapcsolatos adatszolgáltatások nyújtása;
                • nyilvántartott levonások, letiltások, fizetési meghagyásról;
                • nyilvántartott munkavállalói törzsadatokról;
                • elszámolt, nyilvántartott VBKJ és alanyi juttatásokról;
                • nyilvántartott tagságokról;
                • menetkedvezmény adatokról.

Panaszkezelés:
                • TB ellátások elszámolása panasz;
                • levonások, letiltások, fizetési meghagyás panasz;
                • javadalmazással kapcsolatos panasz;
                • munkavállalói törzsadat kezelési panasz;
                • VBKJ és alanyi juttatásokkal kapcsolatos panasz;
                • SZJA és járulékkedvezmények elszámolásáról panasz;
                • menetkedvezmény panasz.

Adatmódosítás:
                • törzsadatok módosítása.

Banki adategyeztetés:
                • a Humán szolgáltatás által kiállított kereseti igazolás hitelességének igazolása.

Továbbra is kizárólag a személyes ügyfélszolgálaton intézhető ügyek:
                • TB ellátások igénylése;
                • levonási megbízások fogadása (elektronikus ügyintézés is lehetséges);
                • tagsági okiratok fogadása;
                • igazoló dokumentumot igénylő munkavállalói törzsadat-kezelés;
                • munkavállaló által hozott speciális nyomtatványon kiadandó igazolások kezelése;
                • béren kívüli juttatásokról nyilatkoztatás, számlák, előírt igazolások fogadása
                    és ellenőrzése;
                • SZJA és járulék kedvezmény nyilatkozatok fogadása és ellenőrzése;
                • menetkedvezmény igények fogadása, ellenőrzése;
                • köröző munkavállalók fogadása (elektronikus ügyintézés is elérhető).

Személyes ügyintézésre a jelenlegi 41 ügyfélszolgálati irodában változatlan formában továbbra is lehetőség nyílik.
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. a Humán Telefonos Ügyfélszolgálat (HTÜ) bevezetésével kívánja biztosítani azon fontos stratégiai célját, hogy növelje szolgáltatási színvonalát, valamint belső és külső ügyfelei elégedettségét - írja közleményében a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.