Nálunk minden
a vasutasokról szól!

Szeptembertől jön a Humán Telefonos Ügyfélszolgálat


A személyes jelenlét mellett, új szolgáltatásként indul a Humán Telefonos Ügyfélszolgálat (HTÜ). A HTÜ projekt fő célja - a mai kor követelményeinek megfelelve - telefonon történő hatékony ügyintézés biztosítása a munkavállalók részére, ezzel is növelve az ügyfélélményt - áll a munkáltató tájékoztatójában.

Szeptembertől jön a Humán Telefonos Ügyfélszolgálat

Az induló szolgáltatásról általános tájékoztatásként a csatolt prezentációt adta ki a munkáltató. Ennek főbb témakörei:

  • Mi is az a HTÜ? Miért hozták létre?
  • Hogyan fog működni?
  • Milyen ügyféligényeket kezel a HTÜ?
  • Milyen előnyökkel jár a szolgáltatás bevezetése?

Kérdés esetén a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Humán Üzletág szervezetéhez lehet fordulni.

Letölthető dokumentumok:

Tajekoztatas_a_HTU_bevezeteserol.ppt