Nálunk minden
a vasutasokról szól!

Elektronikusan is várja a Humán szolgáltatás a menetkedvezmény érvényesítési adatlapokat


A MÁV-Start Zrt. a napokban megkezdte az arcképes igazolványok éves érvényesítéséhez szükséges adatlapok postai kiküldését. Az adatlapok leadási határideje 2020. december 15. A korábbi években az aláírt dokumentumokat személyesen a humán ügyfélszolgálati irodákban fogadták az ügyintézők.

A jelenlegi járványhelyzet miatt az idei évben a menetkedvezmények érvényesítéséhez leadandó adatlapokat leginkább elektronikus úton várja vissza a munkáltató, ezzel is csökkentve a személyes interakciók számát.

Ehhez kérik, hogy a postán megkapott, aláírt dokumentumokat szkennelve, vagy mobiltelefonnal jó minőségben lefotózva küldjék meg az uszikozpont@mav-szk.hu e-mailcímre, ahol munkatársaik feldolgozzák.

Természetesen, akinek nincs lehetősége elektronikus úton továbbítani a dokumentumot, postai úton, akár egy-egy szolgálati helyről csoportosan is megküldheti az anya ügyfélszolgálati irodákra, valamint egyes ügyfélszolgálatok esetében elhelyezheti az iroda előtti postaládában is.

FONTOS! Az elektronikusan megküldött adatlapokat a vészhelyzet visszavonása után eredetiben minden érintett munkavállalónak le kell adni az ügyfélszolgálati irodákon az érvényesítés jogszerűségének biztosítása érdekében, ezért kérik,  hogy azokat feltétlenül őrizzék meg a munkavállalók!

Kérdés esetén szívesen állnak rendelkezésre az alábbi telefonszámon:

HUMÁN TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT: 06 30 144 1000