Nálunk minden
a vasutasokról szól!

Újranyitottak a Humán szolgáltatás ügyfélszolgálatai


Átmenetileg változtak az ügyfélszolgálat működésének szabályai is. Munkáltatói tájékoztató.

"Június 22-étől várják újra a kollégákat személyes ügyintézésre a humán ügyfélszolgálat munkatársai. Kérik, hogy azok a munkavállalók, akik a szüneteltetés ideje alatt táppénzes papírokat, GYÁP nyilatkozatot, egyéb baleseti nyilatkozatot, CSED-GYED igénybejelentő nyomtatványt, GYED igényhez kapcsolódó fizetés nélküli szabadság engedélyt, GYED melletti munkavégzés esetén munkáltatói engedélyt, vagy adókedvezménnyel kapcsolatos nyilatkozatokat elektronikusan küldték meg, a dokumentumok eredeti példányát mielőbb adják le az ügyfélszolgálati irodákban. Átmenetileg változtak az ügyfélszolgálat működésének szabályai is.

A Humán ügyfélszolgálat működésének szabályai

A járványügyi helyzet ideje alatt, annak visszavonásáig, a munkatársaink és személyes ügyfélszolgálatot felkereső munkavállalók egészségének védelmében a személyes ügyfélfogadásra vonatkozóan az alábbi korlátozásokat vezetjük be:

Egyidejűleg az ügyféltérben az ügyfélszolgálati kollégákon túl egy személy tartózkodhat;
A személyes ügyintézés a plexivel védett pultnál megengedett;
Személyes ügyintézés esetén, várakozáskor, kérjük betartani az ügyfelek közötti legalább 2 méter „szociális" távolságot;
Az ügyintézési idő nem haladhatja meg a 15 percet.
A maszk viselése javasolt.
A Humán szolgáltatás ügyfélszolgálata az átmeneti időszak alatt a munkavállalók által benyújtásra kerülő dokumentumokat kizárólag elektronikus formában fogadta be.

Kérjük, hogy a pandémiás időszak alatt elektronikusan megküldött alábbi dokumentumok:

táppénzes papírok, GYÁP nyilatkozat, Egyéb baleseti nyilatkozat;
CSED-GYED igénybejelentő nyomtatvány;
GYED igényhez kapcsolódó fizetés nélküli szabadság engedély;
GYED melletti munkavégzés esetén munkáltatói engedély;
adókedvezménnyel kapcsolatos nyilatkozatok;
eredeti példányát - az érintett munkavállalók- mielőbb adják le az ügyfélszolgálati irodákban, hogy a veszélyhelyzet alatt elektronikusan befogadott és folyósított társadalombiztosítási ellátások, valamint érvényesített adókedvezmények törvényi feltételei továbbra is fennálljanak.

A pandémiás időszak alatt a munkáltatónál megőrzött dokumentumok eljuttathatók belső postával a Humán szolgáltatás címére is (MÁV SZK Zrt. Humán szolgáltatás, 1087 Budapest, Kerepesi út 3.).

A pandémiás időszak alatt szerzett kedvező tapasztalatok alapján, továbbra is előnyben részesítjük az alább felsorolt ügyek elektronikus ügyintézését, ezen ügyek esetében elsősorban a telefonos és e-mailes megkeresést:

személyes adatváltozással kapcsolatos megkeresések;
bankszámlaszám változás bejelentések;
ÁEK igazolás igénylések;
munkabérelőleg, segélykérelmek intézése;
munkáltatói igazolások igénylése.
Arcképes igazolvány érvényesítés, egyéb menetkedvezménnyel, vagy munkáltatói illetve jövedelem-igazolásokkal kapcsolatos igénylések benyújtása a személyes ügyintézésen túl lehetséges postai úton is, az ügyfélszolgálatok, vagy a Humán szolgáltatás címére megküldött bizonylatokkal.

Az ügyfélszolgálati irodák a személyes ügyfélfogadáson kívül továbbra is rendelkezésre állnak általános kérdések megválaszolásában telefonon, valamint konkrét esetek tekintetében az ügyfélszolgálatok központi e-mail-címén keresztül."