Nálunk minden
a vasutasokról szól!

Szünetel a humán szolgáltatás személyes ügyfélszolgálata


A COVID 19 koronavírus-járvány miatt elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel, a munkatársak egészségének védelmében az alábbi szabályok lépnek életbe.

A Humán szolgáltatás közleménye:

Az ügyfélszolgálatok személyes ügyfélfogadása átmenetileg szünetel, de az ügyfélszolgálat munkatársai továbbra is folyamatosan rendelkezésre állnak általános kérdések megválaszolásában telefonon, munkanapokon 8:00-16:00 időtartam között és konkrét esetek tekintetében az ügyfélszolgálatok központi e-mail-címén keresztül. Ezen kívül a humanus@mav-szk.hu e-mail-címén is folyamatosan felkereshető a Humán szolgáltatás.

Az ügyfélszolgálati telefonos elérhetőségek és az e-mail-címek kifüggesztésre kerülnek az ügyfélszolgálatokon, továbbá az országos összesítő a hírlevél mellékleteként is megtalálható.

A Humán szolgáltatás ügyfélszolgálata az átmeneti időszak alatt a munkavállalók által benyújtásra kerülő dokumentumokat (többek között a teljesség igénye nélkül: munkáltatói igazolásokat és bérelőleg kéréseket, táppénzes papír leadását, szép kártya számla információkat, személyes adat változásokat, iskola látogatási papírokat stb.) kizárólag elektronikus formában (szkennelt, vagy mobiltelefonnal olvasható minőségben fényképezve) folyamatosan fogadja. Az elektronikus leveleket bármilyen e-mail-címről befogadjuk (pl.: saját privát e-mail, vállalaton belül más kolléga e-mail-címe).

A teljes körű és a lehető leggyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy az elektronikus megkeresések a szükséges mellékleteken kívül tartalmazzák még az információt kérő munkavállaló teljes nevét, annak a  vállalatnak a megnevezését ahol dolgozik, illetve lehetőség szerint a törzsszámát is.

Köszönjük együttműködésüket!

Humán szolgáltatás